fredag 3 oktober 2008

asocial

Det känns som om jag har haft lite bloggtorka den senaste tiden. Inlägg har det blivit men inte mycket mer.

- Jag läser bloggar, men kommenterar knappt. Och alltför långa inlägg orkar jag oftast inte engagera mej i för tillfället
- Jag gläds åt kommentarer jag får, men svarar inte.
- Jag blir varm ända in i hjärtat av utmärkelser jag fått, men sedan har det inte hänt något mer. I bästa fall en tackkommentar.

Ett tecken på att det händer mycket annat i mitt liv just nu, kanske. Men det är trist, för glädjen med bloggandet ligger ju mycket i alla underbart fina och kloka bloggvänner.

Jag hoppas att det vänder snart!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, det får vi hoppas. Tänk på att din blogg och dina inlägg hjälper många. Ialla fall mig, jag läser den ju varje dag och det är skönt att känna igen sig i dina inlägg. Fortsätt kämpa på:)