tisdag 5 augusti 2008

jaaaa!

Jag kom in på den kurs jag helst vill gå i höst, hälsopedagogik. Det är en kvällskurs så jag förmodar att det kommer att vara blandade åldrar och erfarenheter. A-kursen i psykologi läste jag som kvällskurs och det blev jättespännande och givande med människor mellan 20-60 år.

Idag är det ösregn, blåst och riktigt ruggigt så sonen är hemma från kollot idag. Inte så kul att vara där en dag som den här. Minstingen är också hemma men 5-åringen ville gå på inskolningen. Vi ska hämta henne redan vid ett idag, och innan dess ska vi till bibblan. Jag har fyra reserverade böcker som väntar på mej.

5 kommentarer:

Vida sa...

Åh vad roligt!!! Grattis!! Vad glad jag blir för din skull!

Kramar från Liv

Anonym sa...

Va skoj! Jätte grattis. Hoppas det blir så givande som du önskar.
Här är det inne aktiviteter idag.
Ute är det så konstigt...BLÖTT hela tiden. *fniss*
ha det gott vännen
Kram
Christa

Anonym sa...

Grattis!! Så underbart det måste vara. Lycka till, det kommer att bli en fantastisk upplevelse.
Och tack för din kommentar på min blogg. Det är skönt att få veta att det inte bara är jag som inte orkar längre trots att man så gärna vill.

Anonym sa...

GRATTIS!!!! Så glad jag är för din skull:)

Läste förresten själv hälsopedagogik för läänge sedan och den var både rolig och givande. KRAM

Anonym sa...

Å säger jag vad roligt!! Livets väg börjar ta form...:) STOR kram!