fredag 11 juli 2008

semesterstängt

I morgon fyller jag år. Trettiofem närmare bestämt. Och den bästa presenten har jag redan fått. Jag och maken ska åka hem ensamma på måndag. Syster och mor stannar kvar i stugan med barnen ytterligare någon dag. En tisdag helt för mej själv. Det ska bli underbart!

Fyra provrör med blod är lämnade för analys och bloggarna är lästa. Så nu ska jag läsa ut min bok och sedan packa för helgen i stugan, städa lite i köket och fixa lunch tills resten av familjen kommer hem.

I eftermiddag åker vi. För egen del känns det helt okej med mulet väder, då kan man bara ta det lugnt. Men för barnens del hoppas jag på sol. Det får bli en sådan där gigantisk allväderspackning med regnställ och badkläder, shorts och långbyxor, varma tröjor och solhatt. Och skor i alla varianter.

Nu ska jag läsa ut min bok så att jag hinner grejja lite innan familjen kommer. Så att det iallafall ser ut som att jag varit flitig.

9 kommentarer:

- Lilltanten - sa...

Grattis i förskott! Och hoppas du får en fin semester! Kram

Anonym sa...

Grattis grattis!

Hoppas du får en fin helg och en fin födelsedag!

Anonym sa...

Även jag drar på semester nu.
Kikar in när jag kommer hem
Ha det så jätte bra vännen.
Kram
Christa

Anonym sa...

GRATTIS en dag i föskott!!! Jag önskar dig en underbar helg i stugan och mycket mys med hela familjen:) KRAMAR i massor

Anonym sa...

Grattis i förskott och ha en riktigt trevlig helg.

Kramar Maria

Annika sa...

GRATTIS!!!

Ha en riktigt bra födelsedag och minisemester!

Kramar

Vida sa...

Vill bara passa på att säga grattis på födelsedagen och hoppas att du har en mysig dag.

Kram

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen!! en dag försent blev det..men hoppad du fick en fin dag, och att ni får det skönt när ni återvänder hem du och maken :) stor kram!