torsdag 17 juli 2008

inte så spännande

Boken var inte så spännande. Efter ett stort antal älvböcker kan jag upplägget, om man säger så. Men barnen gillar dem och det är ju bra.

Mina käkar däremot vill inte veta av mer spänning. Jag kände mej som min gamla svensklärare när jag läste med i stort sett orörlig mun. Aj! Det blir så här titt som tätt och då är det bara avslappning och en lägre växel som gäller.

Jag har iallafall kommit igång med lite pärlande. Nu när jag övervunnit första hindret (att inte våga prova) är det ju faktiskt avkopplande. Fast så mycket att visa upp har det inte blivit eftersom jag inte varit nöjd utan börjat om. Idag blev jag dock färdig med ett som jag är helnöjd med (bild kommer). "Fick" med mej en multitång hem från stan idag så nu har jag lite smått börjat testa lite nya tekniker.

Inga kommentarer: