fredag 27 juni 2008

höstplanerna

Det verkar inte bli något vikariat. Företaget behöver spara pengar och ska förmodligen lösa det internt. Jag har lämnat ett meddelande hos min handläggare på FK för att ta reda på reglerna om arbetsträning och eventuella bidrag. Fast jag har ju en tillsvidareanställning så det finns nog inga möjligheter till bidrag. Men det är ju iallafall värt att kolla upp.

Fast jag vill verkligen studera, och genom det här "tankeexperimentet" vet jag nu att studierna inte är någon flykt.

Efter semestern ska definitivt beslut tas så det är inte helt kört än. Och jag skulle ju kunna erbjuda mina tjänster ett par dagar i veckan och kombinera det med studier till våren.

2 kommentarer:

Annika sa...

Hoppas allt ordnar sig för dig nu när du känner att du vill och orkar.

Själv funderar jag också lite på studier, men de ska ju helst leda till något, och det vet jag inte vad det ska kunna vara.
Men har till efter jul att tänka innan FK jagar iaf. :)

Vida sa...

jag hoppas allt löser sig!

om du känner i hjärtat att studier är det rätta så ska du gå på det tycker jag. får man veta vad du vill läsa?

Vida