lördag 10 maj 2008

shit oxå!

Idag gav jag vika för mina katastroftankar, vände i dörren och tog till mitt allra värsta säkerhetsbeteende. Shit! Och dessutom tog jag med mej en bok.

Fotbollsträning på ny plan (exakt hur kör man dit?), i 1,5 timme (länge!!!) med dottern (känner jag några av föräldrarna?) blev lite för mycket. Sonen spelar sin första fotbollsmatch idag så resten av familjen är och hejar på honom. Annars är lördagsträningen kanon i sommar för barnen tränar samtidigt på samma plan.

Jag har ju varit lite "skakig" ett tag nu så jag får ta det som det är. Ska tänka att jag kör riktig KBT-träning på det är: första gången är alla medel tillåtna, nästa gång tar jag bort något o.s.v.

Nu blir det en eftermiddag ute med paus för lite sömn (jag är trött som vanligt). Vi har ingenting inbokat resten av helgen utan kan bara strosa runt och njuta av det fina vädret.

Inga kommentarer: